romantik


blev inte riktigt som vi hade tänkt igår, men en myskväll med 2 av mina underbara tjejer satt ju inte fel det heller! Idag vaknade jag tidigare än väntat, på söndagar brukar jag alltid sova bort halva dagen, sen resten som återstår har jag grävt ner mig djupt i soffan med one tree hill. Men inte denna söndagen inte!! Har precis slängt i mig en snabb frukost och har precis rotat fram något ur garderoben, snart bär det av till åse, det är just henne jag ska fira alla hjärtans dag med! Och hur underbar kommer inte det bli! Finns väl ingen lag på att man måste ha en romantisk dag med sin pojkvän? åse är precis lika bra ska ni veta! tonårsfilmer och ben&jerrys står på schemat idag, och det låter verkligen inte fel!

min helg har varit helt lyckad iaf :) jag var på bio i fredags och efter det så blev det lite mys med mina tjejor! Nu får jag skynda mig.


Kommentarer
Postat av: fije

fin blogg:)

2010-02-14 @ 18:05:55
URL: http://fijesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0