nytt i garderoben







här har vi då mina inköp från i fredags. Ett oversize linne och ett långt guldhalsband som jag fick av syster i försenad födelsedagspresent. En jeansjacka, en EdHardy tröja, hatt och nitskärp.

Inhandlade också lite annat smått och gott som hårnålar och hårspray lite smink och andra behövliga småsaker. Trots att jag bara har suttit vid datorn nu flera dagar i rad känns det som, så har jag faktiskt inte haft orken till att blogga. Fråga mig inte varför men tappade helt enkelt suget över några dagar. Men nu är jag back on track!

Lovet har varit toppen! Inget speciellt har direkt hänt. Bara almänt skönt helt enkelt. Ingen press över något och inga planer att följa, tog dagarna som dem kom! Trots lovet har jag inte varit fri från träning, dem fortsätter rulla på och träningsmatcherna inträffar varje helg. Nästa helg väntas det träningsmatch mot öster, det lär säkert bli spännande! Helgens höjdpunkt är väl att våren äntligen är kommen! Snön håller på att smälta och idag kunde jag faktiskt gå ut i bara T-shirt och skinnjacka, plus ett par bara fötter i mina slitna converse.

Imorgon har jag studiedag, vilket känns väldigt skönt, en dag mindre på veckan och en dag längre lov, känns riktigt underbart! Ska åka med Becka ut till hansa city och kolla runt lite, ska bli kul att tillbringa en dag med henne eftersom hon har varit borta hela lovet. Nu när det börjar bli varmare och ljusare så kommer veckorna går allt fortare och snart bär det av på sommarlov! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0