monkiworld




lite smått och gott från monki, tror jag ska inskaffa mig den svarta tröjan och några utav linnena iaf!

sitter här hemma och kollar djungelgeorge, gästerna är fortfarande kvar och dela goda skratt i soffan. Snart inväntas det fika, marängtårta står på menyn idag! Har blivit sittandes i fåtöljen allt för länge nu, ett tecken på det är att min rumpa är helt bortdomnad. Nu är det dags för kaffekokande och lite gräddvispning tror jag allt.

Undrar vad kvällen har att bjuda på, kanske tar en sväng till biostaden, kanske en hemmakväll, kanske en liten kväll med mitt underbara umgänge? det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Simóne

är de två översta linnena, magtröjor? :)

2010-02-10 @ 22:15:25
URL: http://glosssigirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0