mitt i djungeln, den stora djungeln..



kofta från gina. jeans från monki. Leopardtights från asos. Svart linne från ellos. Klocka och kedjearmband ur&pen. silvriga armband från polen och armband med pärlor från kappahl. blått (avskuret!!!) nagellack från depend. + vita converse!

Fick sluta två timmar tidigare idag pga nationella proven. Dagen gick fort med andra ord. Sitter här hemma nu men ska alldeles strax bege mig till systers jobb för lite mat!  Sover även hos henne ikväll :) ska bli mys! Innan det blir det träning i sporthallen, den varar inte så länge som tur är! Måste komma iform igen nu efter min rehabträning som jag har haft i en månad.

Kommentarer
Postat av: Simóne

Riktigt nice där med byxorna! :D

2010-02-10 @ 22:14:33
URL: http://glosssigirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0