kommande inköp


lite smått och gott jag har tänkt inhandla snart framöver.

har precis tagit en dusch, känner mig mycket tröttare än vanligt. Kanske borde ta och somna tidigt ikväll. Har precis dragit igång en till säsong på one tree hill. Denna gången fick det bli 7an. Ska försöka släpa in syster på staden imorgon för att gå och kika lite. Lär nog inte bli så mycket inköp, men alltid kul att kolla! På torsdag åker jag till ullared förresten, perfekt tillfälle att inhandla massa behövliga saker för låga priser. Jag är en sån person som inte orkar lägga 30 spänn på ett onödigt hårspray, så istället för jag samma spray fast till ett lägre pris där, plus att man har mamsen med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0