inspiration






lite inspiration

kom hem från skolan för en liten stund sen, borde egentligen plugga men jag kan verkligen inte hålla mig från one tree hill!! om jag bara ser ett avsnitt sen kan jag plugga efter det ? har alldeles för mycket tills i mån, plus en träning ikväll också. Måste skärpa mig nu! skolan går före, inte en massa underbara serier och ett beroende på facebook. Måste tag tag i mitt liv helt enkelt!

ingen outfit idag, slängde bara på mig ett par mörka jeansleggings och en lila adidaströja. inget märkvärdigt. Är väldigt trött och slö i kroppen idag, kanske borde slänga i mig lite mat och sova någon timma ? felet är bara att det inte finns tid till sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0