happiness


sitter nu och myser med min älsklingsinda, hon är allt bra hon ska ni veta! Gud vad man kan babbla på med den tjejen! Vi har iaf kollat på film och tryckt i oss massa onyttigt. Får väl försöka att gå bort alla kalorier i mån. Har suttit här i min säng och bara babblat på om saker i flera timmar nu. Under tiden har vi druckit varm choklad och kollar igenom massa gamla sms. Minnen kan verkligen komma tillbaka.

Kan iaf säga att denna lilla tjejen är allt för underbar, hon är alltid positiv och glad och det går inte en sekund då man har tråkigt med henne! Om alla hade en vän som henne så hade ingen varit ensam, hon bryr sig verkligen om allt och alla! Det spelar ingen roll om hon själv har problem, hon prioriterar sina vänner före. När man väl lär känna denna tjejen då vet man vad lycka är, då vet man hur en vän ska vara, hon är otroligt omtänksam och modig. Inda är verkligen en av få som vet vad som krävs för att få någon på fötter igen, ni ska veta att jag älskar henne!

Kommentarer
Postat av: Inda

Livet är inte lika lätt längre.

Det är vi båda medvetna om nu..

Men om man verkligen tänker till, vi har varandra!

Du är min räddning till en hel jävla massa faktiskt, bara ett litet leende från dig i korridoren i skolan kan genast lysa upp min dag, hur mörk den än varit.

Du har alltid hållit min hand och torkat mina tårar.

Och seriöst, hur tackar man en som har stått där vid ens sida, oavsett vad?

Och du ska veta att jag har för jävla bra med dig, så otroligt galna stunder egentligen..

Jag är riktigt glad över att jag har dig och att du accepterar mig för den jag är, haha och det är ju tur det!

Och vi vet båda två att vi inte behöver umgås ständigt för att veta att vi har varandra, för vi har starka band ändå!

Och hjärtat, du ska aldrig behöva gå igenom något svårt ensam, du är värd så jävla mycket mer och det hoppas jag att du vet nu efter detta!

Och ni andra, vet ni vad?

Om alla hade den här brudens personlighet hade ju världens alla männsikor varit perfekta, precis som självaste hon är!

Men till det jag egentligen ville komma till, tack för allt älskling!



Underbar.. jodu, det är ett ord som stämmer in jävligt bra på dig!

2010-02-06 @ 03:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0