+++







sista lektionen idag så bowlade vi. Gick väl inte allt för bra, kan jag inte påstå. Men efter så blev det iaf en vända på mcdonalds, tycker det är lite kul att dom håller på att göra om där. Sigrid och Becka följde med mig hem efter, vi satt bara och myste ner oss isängen ett tag med datorn, jag började byta om lite smått för att sedan bege mig ut i ovädret för träning. De andra gick vidare till skolan för lite film och fika med resten av klassen.

Har inte hänt allt för mycket dem senaste dagarna, men det ska bli riktigt sjönt med lov! och då kommer jag ha tid att ägna lite mer tid åt bloggandet. Har inte allt för mycket planer, blir en match i morgon om vädret tillåter och på lördag fest förmodligen. Annars tar jag dagarna som dem kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0