en bild säger mer än tusen ord


hoppas inte åse mördar mig efter detta..Men här är ett tecken på att jag verkligen älskar henne för den hon är! Hon brys sig inte om vad andra säger eller tycker, hon är sig själv till 100! men hon är otroligt bra ska ni veta!!

tog en halvtimma hem med bussen, riktigt drygt. Lyckades precis sno datorn från mamma, ska dra igång några avsnitt an one tree hill innan kvällen tar slut. Måste säga att dagen med åse inte kunde bli annat än lyckad! Puss på henne! Ser inte fram emot skolveckan, får hoppas på att den går fort precis som resten av veckorna har gjort. Sedan bär det ju av med sportlov!!!

Ikväll känns det inte som om jag har gjort annat än ätit, jag och åse tryckte i oss glass ostbågar kladdkaka och läsk, sedan så bjöd hennes mamma på mat också. Snällis! När jag kom hem tryckte jag i mig lite fruktsallad också. Där har vi verkligen fått med hela kostcirkeln, eller vad säger ni ? Nu ska jag ta och göra det jag är bra på, gräva ner mig djupt i soffan, på med hörlurarna och kör igång en ny säsong av oth!

Kommentarer
Postat av: Patricia Appelgren

http://dudas.blogg.se/2010/february/i-see-your-true-colours-thats-why-i-love-you.html#comment



vilken färg ska jag ha? :)

2010-02-15 @ 13:39:42
URL: http://dudas.blogg.se/
Postat av: åsis

jag älskar dig kära vän!<3

2010-02-15 @ 15:09:39
URL: http://iingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0