dresscode


skjorta leggings oversize linne, allt från gina. halsduk från m&q. halsband från glitter. klocka från ur&pen.Ring från lindex. Armband olika affärer.

Har varit på staden idag med Becka, kollade runt lite, hittade inte alls för mycket om jag ska vara ärlig, men det var väl tur det, annars hade jag väl gnällt om att jag inte haft pengar till att köpa det! haha! Men hittade en del vår/sommar kläder som jag blev riktigt sugen på! :) Tog oss en vända in på donken också, och den pajen är ju gudomlig !! Satt där i mer än en timma. Tiden bara flög iväg.

Nu sitter jag och väntar in inda som ska sova hos mig inatt, vi ska kolla film och gotta oss lite tänkte vi :) Så jag ska möta henne om en stund! Imorgon väntas gäster, fyllde ju år för två veckor sen ungefär, så min mammas soda av släkten kommer! På kvällen återstår det att se vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0