café dream


igår så mötte jag upp bella och vi gick till dream, satt och väntade på att hon skulle äta färdigt. Alice och astrid kom så vi bestämde oss för att ha en liten tjejkväll med lite gott att tugga på medans vi kollade wallander. Vi ringde dit wilma som också kom och kollade med oss. Blev en riktigt härlig kväll måste jag säga med mycket skratt.

Idag har jag gjort som alla andra dagar, bara kollat one tree hill. Har tränat nu på kvällen också, känner att det börjar göra framsteg iaf! Lär nog inte göra allt för mycket ikväll, är ganska trött med andra ord. Så det blit nog en liten myskväll med mig själv.

Kommentarer
Postat av: astrid

haha fan vilken bild, jag ser ut som en kyckling ;o :D<3

2010-02-23 @ 16:39:48
Postat av: Anonym

Heej :) Fin bild :)



Frågestund pågår i min blogg så fråga på nu ;dd Frågestunden avslutas ikväll kl.20.00!



Glöm inte att fråga i inlägget Frågestund :)

2010-02-23 @ 17:30:30
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0