blondie

sitter hemma i systers lägenhet, hon flyttade precis i början av veckan. Måste säga att det är en himla fin och mysig lägenhet, blev riktigt sugen på att flytta själv! Hade ju aldrig gått, hur skulle jag kunna betala hyran? hur skulle jag kunna hålla rent ? hur skulle jag kunna mätta min lilla mage ? hur skulle jag kunna fokucera på skolan och allt om jag bor ensam i en lägenhet dör jag har mina egna regler och mina egna tider? inte en chans säger jag bara! Men jag har faktiskt varit lite insatt i det hela, målat väggar burit lådor och möbler m.m. Men vad gör man inte för sin kära syster :)

Idag bjuder jag tyvärr inte på någon dresscode, har bara legat i soffan hela dagen och kollat film eller sovit. Men i morgon är det fredag och äntligen helg! Så då kommer det uppdatering!


Kommentarer
Postat av: ottilia

sv: aaw tack :D men du ska inte säga något, ditt hår är skitfint =)<3

2010-02-04 @ 22:33:50
URL: http://lindforsottilia.blogg.se/
Postat av: Liza

Tack så mycket för hjälpen syster!

2010-02-05 @ 11:01:07
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0