dag 07 - min bästa vän

höll helt och hållet på att glömma den här listan.

den sjunde är deet idag, och på listan står det att jag ska skriva om en bästa vän. Idag får två av mina fina flickor ta den kategorin, nämligen Åse och Ellen. faktiskt dem som har funnits där för mig som mest under hela gymnasietiden. Visserligen har jag inte haft något stort drama som har tyngt ner mig, men alla har sina dåliga dagar och då behöver man en lite knuff så man kommer in i matchen igen. Det är dem två jag har umgåts mest med de senaste månaderna och de är även dem som jag har delat en himla massa skratt med! Ni ska bara veta hur jävla lycklig jag blir av dessa två små människor! Tänker inte sitta här och skriv långa uppsatser, men lite smått o gott iaf. Ta åt er tjejer, ni sprider verkligen glädje! STOR PUSS PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG MOA! Om du bara visste hur mkt du betyder för mig!

2010-12-07 @ 19:26:23
Postat av: Ellen

puss på dig moan<3

2010-12-07 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0