svaren!

ett måste i klädväg i höst? :)
underbar blogg!
sv;tack så jättemycket! jadu, ett måste är väl stickat, stickat och sticka. Massa kofter, over size. Riktigt snyggt!

Vilken linje ska du gå? :)

sv; Jag hade in första dag på stagg idag. Jag ska gå sam/idrott :)

Oskuld?
sv: nej

Vad har du för jobb? :)
sv; jag steker korv och lagar mos! :D haha


Hejsan, vad göres? :)

sv; hallå du! inte mycket själv?

pirates of the caribbean-maraton, yes or no? :D

sv; ja, utan tvekan!

hur lång är du ?:)
sv; sisådär 1.72-1.73

tycker du det är jobbigt att använda klackar? med längden och så menar jag.
sv; hatade klackar för inte alls så länge sen, rasade iväg i längden så det bara smällde om det! Sen var mina kompisar alltid så mycket kortare än mig. Men nu gillar jag det verkligen! fruktansvärt snyggt att vara lång!

svart eller brun skinnjacka till hösten ?
sv; hade nog sattsat på en svart och sedan inskaffat mig en militärgrön istället.

bra blogg snygging!
Fråga : Hur ska den perfekta killen se ut & va enligt dig? :)

sv; du också babe! Jadu, har ingen speciell bild på hur han ska se ut. Kollar mer insida än utsida.

vem var din första pojkvän,?

sv; Daniel hette han, eller heter?


vilka är de snyggaste tjejerna och killarna som bor i kalmar och är 94or enligt dig?:)
sv; har väldigt blandad stil när det gäller killar. Ingen som går att peka ut bra sådär, självklart tycker man attmånga ser bra ut:)

Vad är du mest nöjd över med dig själv samt din sämsta egenskap? :)

sv; ojoj, jag är inte den som är bra på att ge mig själv komplimanger direkt. Men jag gillar min ögonfärg:) och min sämsta egenskap, hmm. Jadu, jag har väldigt svårt att lita på folk och blir lätt avis!

Top 5 killar i Kalmar. 94:or!
sv; har inga top 5

kan du inte berätta lite mer om fotbollen? vet att du blev uppflyttad till damtruppen. Hur känns det? är det tufft att hänga med?
sv; jo men visst. Först vägrade jag ens att tänka tanken att lämna mina kära tjejer i u-laget och flytta upp till ett lag där dom hade dubbelt så mycket träningar och där vissa var nästan dubbelt så gamla! vilka skulle jag umgås med liksom? Började med att jag tränade två gånger i veckan och två gånger med mitt egna lag. Sedan I januari iår så blev jag uppflyttad helt, så det var bara byebye till tjejerna och säga hej till de nya! Vännerna var faktiskt inte ett så stort problem med tiden. Det var mest orken till att träna så mycket plus att hinna med kompisar och läxor. Det var hård konkurrens och jag kände mig långt ifrån hemma när jag var där. Det var en helt annan klassskillnad, verkligen! Jag blev omskolad till mittback och plötsligt gick träningarna mycket bättre! kände mer att jag passade in och allt! Nu är allt toppen, tjejerna är underbara och åldersskillnaden är inte ett problem över huvud taget!

kan du umgås med 95or ? vilka blir det då i såna fall ?

sv; klaart jag kan det! Bryr mig verkligen inte om åldern, jag är väldigt bra vän med linus bland annat, som är 95a. Inda är även en helt fantastisk tjej!

har du haft sex med mathias arnesson?
sv; haha, har verkligen ingen aning om vart denna frågan kom ifrån? Men nej det har jag inte:) vi är bara väldigt bra kompisar!

ge exempel på en kille som är din typ av killsmak :) ?
sv; har ingen speciell killsmak. Alla kan imponera på mig, men ett par mörka ögon eller en fin klädstil gör det genast mycket bättre!

när blev du av med oskulden?
sv; när jag var 15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0