tillbaka

nu har jag tagit en lång välbehövlig paus med bloggander. Nästan en vacka ?! ;o riktigt skönt faktiskt. Vet inte riktigt om jag är tillbaka på toppnivå än. Men ni ska väl få ett par inlägg iaf.

De senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort allt för mycket. I helgen var det full fart så efter det har jag faktiskt bara tagit igen mig. Riktigt skönt.

Mycket fotboll nu den senaste tiden. Förra veckan hade jag tre matcher. Denna veckan blir det också ganska mycket. Känner att mitt liv för tillf'llet går ut på att träna och jobba. Låter ju faktiskt inte allt för kul..

Skolan dras snart igång också, då blir det andra grejer. Förmodligen mer uppdatering också då det finns så mycket nytt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0