spontana idéer



fick en såndär spontan idé när jag rotade i kylen efter träningen. I en månads tid ska jag räkna kalorier och bara käka 2000 per dag. Just nu har jag slängt in en lax i ugnen, fixat en liten grönsallad med kål och minimajs. Kommer säkert sitta fint!

Fick cykla som en galning hem efter träningen, regnet bara öste ner! Såg ut som en slickad katt/ tvättbjörn när jag kom innanför dörren. Såg ju inet allt för snyggt ut.. Ska strax slänga i mig min mat, läxan till imorgon är redan gjord och jag ska bara njuta av resten av kvällen, life is good!


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Ibland kan det vara bra att ha mindre mål att följa, och detta låter ganska rimligt. Men lova att inte sätta för höga krav på dig själv, du är perfekt som du är!

2010-08-31 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0