SP10H



















kan inte säga annat än att paddlingen blev mycket bättre än väntat! Kom hem väligt sent på onsdagskvällen, då jag hade varit på match i ljungby. Dör tog vi oss till final i smålandscupen. Riktigt nice, en vinst på 8-1.

Orkade inte packa när jag kom hem vid 12-tiden. Istället slängde jag mif rakt i sängen, ställde alarmet på sju och gick upp och packade mina saker dagen efter. Vid halv 9 stod jag redo för färd med de andra. Vi paddlade ut mot lindsdal till. Tog ett par timmar, stannade till och lagade mat. Tror nog att snabbmakaroner är underskttat, går ner lika lätt varje gång!

När vi väl var på plats satte vi upp tält och högg ved, vissa tog sig ett dopp och vissa bara fördrev tiden på annat sätt. J-klassen var på ingång några timmar senare, dom vandrade vilket vi skulle göra hem nästa dag. Vi lagade lite mat, grillade korv och marsmellows framåt kvällen, hade sammarbetsövningar och ara allmänt kul, många skratt och minnen! Sedan låg vi vid brasan resten av natten. Vid halv5 tiden var det dags att krypa in i tältet då det lår räkost över hälften av liggunderlagen (mitt var ett av dom) typiskt.. Lite lagom glad efter att mathias hade kastat småsten i huvudet på mig hela natten och slått med en glödande pinne 5 cm från mitt ansikte så lyckades jag snappa åt mig ett annat liggunderlag och somnade gott. Kallt som fan var det! Men dessa dagar har man verkligen kommit närmare varandra och klassen är verkligen underbar! Känns som jag har känt dessa människor i år och dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0