seven days.

sju dagar kvar till skolstart. Om exakt en vecka har jag genomfört min första dag på gymnasiet. Känner faktiskt att det ska bli ganska kul! Redan andra dagen drar vi idrottsklasser iväg på paddling. Sedan ska vi tälta. Känner mif riktigt nöjd med klassen och jag tror att detta kommer bli tre grymma år! Hahah, jag lär väl ta sällskap med becka varje dag när vi börjar samtidigt. Hahah, det enda jag är orolig för är hur fan jag ska hitta till aulan på tisdag!! sånt som återstår att se, jag följer strömmen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: tilda

Om jag inte minns helt fel så ligger nog aulan högst upp på stagg:') Ett tag sen jag var där med min kompis eftersom jag går på kagg nu sen högstadiet men jag tror det är så iaf höh^^

2010-08-17 @ 22:50:49
URL: http://tildaaas.blogg.se/
Postat av: tilda

Haha var så lite så!

Hoppas bara att jag minns rätt annars får du följa strömmen som sagt, det lär ju vara flera vilsna ettor inne på stagg så ;)

2010-08-18 @ 00:18:17
URL: http://tildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0