sammanfattningar!


tänkte göra en liten sammanfattning med bilder och text från min sommar. Vi börjar med juni och sedan kommer juli och augusti lite senare. Låter det bra? Tänkte att det kunde ha varit kul! Så, let's go!


JUNI




vi hade den årliga fotbollstuneringen som vi tog hem för tredje året i rad. Grymma är vi!






niornas fest. Dagen innan skolavslutningen så samlades vi nior utanför kolboda. Temat var hollywood. Här umgicks vi en sista gång. Mycket skratt blev det denna kvällen.

niornas dans. Tillsammans med barkestorp och falkenberg. Blev roligare än väntat.

vi hade spexfoto i skolan.






grät floder av tårar denna dag. Lämnade den underbara klassen och gick på sommarlov!




lite festande på kvällen efter skolavslutningen. Det började med förfest hos karin och sedan vidare ut!


dags för midsommar. Vi var några tjejer som grillade lite ute hos nathalie i smedby, sedan drog vi vidare på fest. (även denna dag gick min kamera sönder!!!!)





jag och brudarna åkte till karlskrona för att umgås några dagar. Vi grillade gick på stan och bara myste. En riktigt bra start på sommaren!




vi hade en och annan grillkväll, denna hemma hos mig. Riktigt härliga människor man har!

åsepåse kom till mig, vi tog kvällsbad och sov över, vi två har kommit mycket närmare varandra denna sommaren. hon är guld värd!






ben&jerry öppnade och bjöd på gratisglass, helt fullproppat i stan och långa köer! hahah, men vi bänkade oss vid ett bord på uteserveringen och gick in och ut för att hämta mer!


självklart så gjorde man ju massa annat. Men inget som alltid fångats på bild. En och annan fest blev det. Sedan massa härliga sommardagar som bara finns i minnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0