no picture!

ursäkta dagens kassa uppdatering. Men det började med att jag anlände i mitt hem vid 10 idag på morgonen. Blev inte kvar här allt för länge tills det var dags för staden med mamsen! Där gick vi och strosade, lunchade kina med papsen. Sedan var det dags för jobb vid tre. Efter jobbet åkte jag direkt på träning, och efter träningen s¨¨kte jag direkt till bella. Alltså har jag inte4 haft tillgång till datorn på hela dagen!

Även imorgon blir det en låång dag! Jag och becka ska möta upp bella och hennes syster inne på stan vid 11. Ska verkligen springa till gina för att kunna köpa jeansen dom jag har kollat på! Sedan väntas det jobb ännu en gång.

Inte mycket sömn i kroppen. Därför går jag och sussar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0