juli månad

JULI



När becka åkte iväg och var borta i 10 dagar så passade jag och bella på att vara lite aktiva. Det blev in-linesåkning på kvällarna med massa kvällsdopp efteråt!

vi överraskade becka genom att möta upp henne på flygplatsen när hon kom hem från stockholm.

Jag och bella hade lagat tacos, så denna kvällen blev en liten överraskningsmiddag för henne! på natten var det nakenbad som gällde.

jag och emelie låg på långviken en heldag med lite folk. Sedan drog vi vidare mot staden för lite käk på subway som kom till kalmar 1 månad tidigare.

var och kvällsbadade med hunden lite.





jag och emelie åkte med syrran och hennes kompis upp till böda en dag, där spelade tjejerna beachfotbollstunering.



åkte med familjen och vänner ner till södra öland till ett ställe som heter kalkbrottet. Där hoppade vi från klippor och hade oss.



Innan det var dags för gothia så var det massa träningar som gällde. Inga damlagsträningar för min del, utan jag var med mina tjejor veckorna innan för att spela ihop oss lite innan resan mot götet började!









Sedan var det dags för gothia, jag åkte med mitt gamlaa tjejgäng upp till götet. En minnesvärd vecka och dessa brudar är verkligen helt oslagbart underbara!


Slutet av månaden vankades det lite festande. Alltid lika trevligt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

supersnygg färg på bikinin, så himla somrig!

2010-08-18 @ 20:40:12
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0