I'm back to normal!

ni får verkligen ursäkta min grovt kassa uppdatering! Men i torsdags till fredags så¨var jag iväg med min klass på paddling, så då hade jag ingen tillgång till dator för fem öre! Sucks. Men vi hade det jättetrevligt! kommer ett inlägg om det strax :) När jag kom hem efter att ha sovit ca 2.5 timma så åkte jag direkt till jobbet. kom hem framåt halv 8 på kvällen. Becka kom och vi kollade bara film, men somnade runt 11. Var så sjukt trött, så betedde mig som en jävla bitch. Inga trevliga inlägg just då, fel tid på dygnet helt enkelt! Idag har jag varit i full gång. Älsklingsbella fyller år så vi har firat henne! Men nu är det uppdaering som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0