ett jävla geni!

har suttit och pluggat matte endan sen jag kom hem från skolan vid 3. It sucks! Jag som typ aldir gi hela mitt liv har pluggat måste verkligen dränka mig i böckerna redan efter en vecka? det är faktiskt inte okej. Sen att jag hmnade i snabbmatten måste väl ändå tyda på att jag är världens geni, eller?

Nej inte riktigt, jag gick ut högstadiet med ett G. Ett mirakel måste ha skett under skrivningen förra veckan, för det finns inte en chans att jag klarade det där testen så himla bra!

Nej nu ska jag snart möta upp P för träning. Får se hur det går med foten, hoppas på det bästa! fg-träning imorgon med, första för terminen. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alltid varit ett geni!

2010-08-30 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0