what a beautiful day!







strumpbyxor och svart ring från lindex. Jeansshorts från gina. Hoodie (herravdelningen) och vit ring från h&m. linne och vit klocka med nitar och halsband från new yorker. nitarmband lånat av bella. mössa från carlings och kavaj köpt från internet. + converse.

När jag vaknade idag hade jag bestämt mig för att göra ingenting! Men då kom jag att tänka på lilla bekca, så tänkte släpa med henne in till stan! Vid tre halv fyra hade vi äntligen lyckats ta oss in. Dagen bjöd på riktigt härligt väder och så hoppas jag att det fortsätter resten av veckan! Det blev iaf inga inköp idag, och det tror jag att min lilla fader var glad över. Han skyller alltid på att jag kommer hem med för många påsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0