lagfest!









ett väldigt få antal bilder av alla som togs igår. Som sagt så stod det lagfest på schemat och jag kan väl inte säga annat en att det var jävligt kul!! hahah mindre kul framåt natten kanske, men det funkade iaf!

Vaknade idag och mådde väl inte alls för bra, men jag kämpade mig upp ur sängen och käkade frulle. Har bara legat nersjunken i soffan hela dage, och så lär det nog fortsätta resten av kvällen ockå! Miriam tippsade om en film på bloggen så nu har jag laddat ner "dear john" som jag har tänkt att jag ska kolla på ikväll. För tillfället sitter jag och laddar upp x antal bnilde på facebook från gårdagen. Det tar sin tid men självklart är det värt det! hörs senare!

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: aw, tack så mycket :)

2010-04-18 @ 20:29:22
URL: http://carolineschygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0