förhoppningar och regnbågar



vädret är på topp! riktigt härligt, synd bara att jag inte har fått ta del av det idag. När jag skulle gå och lägga mig igår så var hela min säng full med glasflisor. Det visade sig att min spegel hade fallit ner från väggen och förtstört hela mitt eluttag och sedan gått i bitar. Fick sova på soffan i natt, därav ingen vidare bra sömn. Vaknade upp med huvudvärk så det blev ingen skola idag. Har varit hängig hela dagen. Får hoppas att jag inte är påväg att få ett virus i kroppen.

Hoppas verkligen att vädret håller i sig nu. Det är verkligen vår i luften och sommaren är på väg!! Träningsledig idag också, skönt det så jag hinner vila upp mig ordentligt. Nu ska jagf bädda ner mig i soffan igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker du är mosan!

2010-04-14 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0