stereo love




















efter grillningen igår så åkte jag hem mot bella, medans hon duschade och fixade sig satt jag och becka och spelade spel och lyssnade musik på datorn. Sedan drog vi oss vidare mot karin en sväng där det var lite chill fest. Stannade inte där allt för länge, två timmar eller nått  bara. Men det blev en härlig kväll med härliga människor!

Kände mig nästan lite tvungen att ställa klockan idag, har en förmåga att vända på dygnet helt och sova borta hela dagarna. Men det tänkte jag ändra på nu innnan skolan drar igång igen! tycker lovet har gått alldeles för fort, skulle sitta fint med sommarlov nu direkt efter påsklovet. Idag ska jag eventuellt träffa karro, ta en runda på stan. Himla länge sen man träffade henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0