snöoväder!



sånt här gör mig riktigt förbannad måste jag säga, det är snart maj månad och snön faller utanför mitt fönster. Nu har vi fått stå ut med en ruskigt lång vinter med  en och annan snöstorm. Vi har precis burit ner de tjocka vinterjackorna i förrådet och har ställt undan uggsen. Vi har plockat frama vårkläderna och dammat av conversen. Men vad är det som händer? jag har fått nog av pulkaåkning och snöbollskrig, jag har fått nog av mörka mornar och dagar. Jag har fått nog av ruggit väder. Jag vill ha sommar! Jag vill kunna gå ute mitt i natten med bara linne utan att frysa. Jag vill kunna gå och ta nattdopp med mina närmsta. Jag vill kunna träffa härligt folk ute på kalmars gator. Jag vill ha varmare väder och jag vill ha det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0