lovely saturday


blev väckt runt elva idag då mami hade lagat en stor frukost med omelett och allt! riktigt mumsigt. Började sedan fixa iordning mig då becka kom förbi mig vid 1 och vi drog oss ner mot gröndal då u-laget hade seriepremiär. Det har varit en riktig fotbollsdag men fortfarande väldigt härligt. Drog oss vidare till fredriksskans sen där det väntades derby mellan smedby och aik. Smedby tog hem det. Träffade även på karwan där, har lovat han att lägga in en bild sen, haha. så jag får väl hålla mitt löfte ! Vi började plötsligt lida av hunger så vi tog oss bort till donken för lite mat. Kvällen rullade sedan på bra, och jag kan säga att helgen var riktigt lyckad. Imorgon väntas det seriepremiär med b-laget. Även a-laget tog hem en vinst idag i division 1! riktigt grattis. så nu sitter dem på en trång buss påväg hem.

Kommentarer
Postat av: pato

vaaaaaaaaan:o har du träffat maldini???!!! (bilen) :o

2010-04-25 @ 13:53:56
Postat av: MOA

klart jag har :O om du hade varit lite snabbare hade jag kunnat fixa autograf till dig, men jag träffar han så ofta iaf så kan fixa det en annan gång ;)

2010-04-25 @ 17:48:56
URL: http://moajohannaa.blogg.se/
Postat av: pato

ameeen fan! ring nästa gång!;)

2010-04-25 @ 19:28:15
Postat av: MOA

absolut! langa nummer (a);)

2010-04-26 @ 00:05:21
URL: http://moajohannaa.blogg.se/
Postat av: Anna

hahha lite wannabee kenza eller:) hahah fulaste idag verkligen!

2010-04-28 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0