lovely day



tog mig en vända i mot staden efter skolan, mötte upp en väldigt saknad karro som det var alldeles för länge sen man snackade med. Riktigt skönt att ha börjat hitta tillbaka till varandra igen! Vi gick mot baronen och tog oss en fika, satt där en väldigt lång stund och pratade igenom allt möjligt. Mycket har hänt under dehär månaderna. Det var faktiskt riktigt kul att spendera en dag med henne, fick mig faktiskt att inse hur underbar hon egentligen är! Tog mih hemåt framåt sex halv 7 då maten var klar. Efter att ha tryckt i mig en MEGASTOR chokladboll så var man inte allt för hungrig, men snäll som jag är visade jag att jag uppskattade att maten stod färdig när jag kom hem och slängde i mig lite.

Kvällen har spenderats av att städa rummet, gick väldigt segt i början och fastnade vid datan istället, när jag sedan lyckades dra mig därifrån så fick jag en sån energiikick att jag började möblera om istället. haha!


Kommentarer
Postat av: karrro

Du är underbar du också! Äntligen kan vi bygga upp vår vänskap igen!

2010-04-22 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0