late night

känner att jag har hunnit med mycket idag! kom upp sunt halv 11 idag och då började jag fixa mig lite smått för att sedan åka med mamma, pappa och syster till ikea. Fick med mig speglar hem iaf! så får hoppas på att dem åker upp idag. Efter det åkte vi ner mot södrautmarken för att kolla lite boll. Spelar själv match i morgon, ska bli kul! Nu kom jag nyss hem, har bäddat ner mig under täcket, sjukt kallt ute!

Gårdagen då, becka kom runt halv 11. Fräschade till oss lite smått bara sen åkte vi ut mot norrliden för att kolla in någon fest. Kan väl inte påstå att det var allt för kul, men man träffade lite folk spom man inte sett på länge iaf! Jag och becka åkte sedan hemåt och satte igång en film. Hon åkte väl härifrån runt halv 4 i natt, så blev inte allt för mycket sömn. Riktigt depp att det är söndag i mån, tyder bara på att det är skola dagen efter.. Har varit riktigt skönt med lov nu och det skulle verkligen inte sitta fel med en vecka till!

Kommentarer
Postat av: Vegardzara

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 11:08:22
URL: http://vegardzara.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0