i mitt sagoland


somnade tidigt igår, det var tänkt att jag och åse skulle kolla oth natten lång, men eftersom jag inte hade så många timmars sömn i kroppen så slocknade jag efter 1½ avsnitt. Idag på morgonen väckte åse mig vid klockan 10 den ungen! Då trodde hon att det spökade hos mig, hah! Datorn var tydligen borta, men det visade sig att mamam eller någon hade gått in på mitt rum och hämtat den. Vi mycte ner oss i soffan och kollade några avsnitt till. Nu åkte hon nyss hem, men det är alltid lika mysigt att ha henne här!

Vädret är inte på topp, det gör mig faktiskt lite depp. Träning väntas ikväll. Låter inte allt för kul.. men trotts lovet så tränar vi faktiskt. Det är väl tur det, tänk allt onyttigt man trycker i sig under påsken ? lär säkert bli lite go löpning på slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0