I gotta feeling..











fredag, himla kass uppdatering hä tycker jag! Men iaf, gårdagen. Vi var hemma hos bella och grillade med tjejerna, spelade hög musik och dansade loss!! Det var riktigt nice tills proppen till vardagsrummet gick och vi hade verken ljus eller musik.. Men vi roade oss på andra sett! Gick sedan en sväng till dream. Satt där inte allt för länge utan tog sällskap med emelie hem sen.

Ikväll stod det lagfest på schemat. Det var riktigt trevligt måste jag säga! härliga människor! Laddar upp bilder och skriver mer om det imorgon, nu är jag alldeles för trött. Jag gör ett stort magplask i sängen och hoppas att alla har haft en bra kväll, för det har jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0