I don't want you back

igår kväll träffade jag becka. Vi åkte till maxi för att köpa lite gott. Sedan drog vi vidare till donken för vi var så fruktanvärt sugna på paj! Så det köpte vi! Det var egentligen tänkt att vi skulle ta oss hemåt och glo film, men vi fick annat att göra . Men sedan beslöt vi oss iaf att dra oss hemåt så vi drog igång voddler hemma hos mig!

Syster väckte mig vid 8 idag, ett rent helvete med andra ord! Då var det bara att ta sig bner till tvättstugan.. slängdei några maskiner och hängde upp ett par. Slängde mig sedan i sängen igen! hann inte sova allt för länge, en ´timma senare skulle vi ner igen, och hon väckte mig ur världens bästa dröm! (lättretlig när jag är trött) . Men lyckades ta mig ner då också. Men det var sista vändan jag hängde med på! Så jag har sovit tillss nu, riktigt skönt!

Härligt väder idag också, det gö mig bara för lycklig! har faktiskt ingen aning om vad som händer idag, har lite smått planer framåt kvällen iaf. Låter härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0