happiness


jaha, sista veckan i april, sista måndagen i april. Låter gansak så underbart när man säger så! Sommaren närmar sig med stora steg. Planerna inför valborg börjar falla på plats sakta men säkert, solen har inte försvunnit än iaf och varmen finns fortfarande kvar i luften, allt går framåt! tillochmed skolveckorna rullar på, en dag avklarad på veckan. Bara fyra kvar! kom igen nu!

Ska snart kila ner på en fotbollsträning i det fina vädret, får se om mina häla vill sammarbeta med mig idag. hoppas det! matcher väntas i helgen, valborg väntas, och massa underbara människor! Är på strålande humör idag, vet inte vad som har flugit i mig, kom tillochmed upp i tid idag! hur lyckas jag ? så här ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0