friday I'm in love




jeans från monki. T-shirt(herravdelningen) och vit ring från h&m. Kavaj köpt på internet. Nitklocka och halsband new yorker. Nitarmband lånat av bella. Svart ring från bikbok. övriga armband lite här och var. + vita converse.

Blev en snabbis på staden, tog en cheeseburgare på donken, vi var fruktansvärt hungriga! Annars gick vi inte i allt för många affärer. Men fick med mig ett par fotbollsskor hem som planerat! Nu ska jag ge mig på att visa mina matlagningstalanger innan träningen, undra vad jag ska bjuda mig själv på idag, pannkakor? Återstår att se. Härligt med grästräning idag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser att du varit hos putte och hämtat skor, får man se dom ikväll ? :D GRÄÄÄÄÄS!

2010-04-09 @ 15:56:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/lillastaden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0