can't take the searching anymore


då var sista träningen för den här veckan avklarad, tanken var att jag skulle haka på a-laget imån till malmbacken på bortamatch som spelas på lördag. Men med tanke på att jag har en match på söndag också så fick jag priritera lite. Kände att jag inte klarade av ett välidgt fåtal timmrs sömn plus en 13 timmars lång bussresa i benen och sedan spela på söndag. Så istället blir det en helg hemma men en match på söndag.

Imorgon är det äntligen fredag! veckan har gått på tok för söligt. Blir eventuellt tacokväll med mina tjejer. Men innan det har vi övning till "niornas dans" i tre timmar. Låter faktiskt inte ett dugg frestande. Tror faktiskt jag ska krypa ner och sova nu så hörs vi imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0