början på slutet



hemkommen från träning, tycker det var en ganska så kul träning idag faktiskt. Ännu bättre att det var den sista på konstgräset! I morgon ger vi oss ut på gräs på våran kära hemmaplan gröndal. Då väntas också nya placeringar i omklädningsrummet, foton ska upp och nya bollar ska sparkas. Nästa vecka får vi även de nya träningsställen. Känns härligt! Tänkte ge mig in till staden imorgon och hämta ut ett par fotbollsskor om jag hittar några. Är så himla petig när det gäller skor. Sen vill jag gärna kunna spela in dem lite innan seriepremiären.

Första kvällen på hela lovet tror jag som jag sitter hemma och inte är ute och ränner. Det sparar vi till helgen istället! Kan vara riktigt skönt med hemmakvällar också, så tror jag nog att mina föräldrar är glada att dem får se mig lite mer. Enda gången jag är hemma är ju på dagarna då dem jobbar. Sedan när dem kommer hem så är jag iväg. Men i helgen så får dem faktiskt stå ut att jag är iväg om kvällarna/nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0