april april din dumma sill


en gammal bild som är tagen flr ett år sen. Hade lite tankar om bistro ikväll, men så blev det inte. Men himla mycket folk verkade det vara när jag drog till bella framåt 10-tiden. Har iaf varitt på ett helvetes humör idag! Trött och riktigt käfitg rent ur sagt! skärpning moa!

Ritkigt härligt med lov nu iaf! Har lite mått planerat men har faktiskt tänkt att ta det som det kommer. Kom på en liten galen idé med tjejerna innan idag. Hahaha, det hade blivit ett minne för livet isf! och gud vad vi skulle ha skämt ut oss. Vi får se hur den blir med den saken. Nu har jag faktiskt tänkt att slänga i mig en tablett för har en sån fruktansvärd huvudvärk och har haft hela dagen, därav inget sittandes vid datorn. Om jag orkar så blir det ett avsnitt av one tree hill innan sängen lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0